Loading...

قوانین و مقررات

  • کلیه سفارشات تایید شده در سایت در همان روز و یا در اولین روز کاری پس از آن ارسال میگردند. در صورتیکه آدرس ، شماره تماسهای شما ناقص باشد سفارش شما ارسال نمیگردد. در شرایط خاص بازار و یا موجودی انبار ممکن است سفارش شما موجود نباشد ، در این صورت جهت کالای جایگزین و یا عودت وجه با شما هماهنگی صورت میگیرد.
  • قیمت های مندرج در صورت حساب سفارش قیمت روز این فروشگاه بوده و مورد تایید خریدار بوده و نوسانات قیمت هیچ تاثیری در این سفارش نخواهد داشت.
  • این فروشگاه مسئول ارسال سفارشات تایید و پرداخت شده میباشد. در غیر این صورت بلافاصله سفارش شما به صورت یکطرفه توسط سیستم حذف میگردد. همچنین این فروشگاه مسئول تحویل کالا با لوازم همراه کارخانه سازنده میباشد و در صورتیکه درایور راه انداز به همراه دستگاه وجود نداشت، تهیه و یا دانلود آن بر عهده خریدار میباشد.
  • با توجه به اینکه کارتهای گارانتی در شرکتهای تولید کننده یا گارانتی کننده صادر میگردد و پس از مدتی در بازار عرضه میگردند معمولا تاریخ شروع آن با تاریخ فروش کالا متفاوت میباشد و از این بابت هیچ گونه مسولیتی بر عهده فروشنده نمیباشد. در صورتیکه این اختلاف تاریخ مورد تایید خریدار نباشد میبایستی قبل از استفاده از دستگاه بلافاصله کالا را عودت دهد در غیر این صورت باز کردن درب دستگاه یا استفاده از آن به هر نحو به منزله قبول کارت گارانتی صادر شده میباشد.
  • کلیه کالاهای خریداری شده از این فروشگاه دارای 7 روز مهلت تست از تاریخ فاکتور می باشند مشروط به اینکه تا قبل از اتمام 7 روز کالا به بخش فنی فروشگاه موبایل باما تحویل داده شود و همچنین اشکال فنی سخت افزاری اظهار شده مورد تایید شرکت توضیع کننده و یا گارانتی کننده باشد. در این صورت کالا در اولین فرصت و با توجه به شرایط شرکت گارانتی کننده برای شما رفع اشکال و یا تعویض می شوند و پس از آن هر گونه خدمات بر عهده شرکت گارانتی کننده میباشد. با توجه به لزوم تحویل ظاهری کالا توسط خریدار ، بدیهی است پس از تحویل هیچ گونه اشکال فیزیکی و ظاهری ( از قبیل شکستگی، ضربه ،آب خوردگی،باتری و شارژر ) و اشکال نرم افزاری شامل مهلت تست نمیباشد.
  • موبایل آروین تلاش کرده است اطلاعات، مشخصات و تصاویرکالاها بسیار دقیق و مطابق اطلاعات شرکت سازنده باشد، ولی وجود اشکال و مغایرت محتمل میباشد. همچنین با توجه به تولید سری ، ورژن و رنگبندی های مختلف از یک نوع کالا توسط شرکت سازنده ممکن است در مواردی تصویر یا مشخصات نمایش داده شده برای یک کالا اختلاف داشته باشد. لذا این فروشگاه هیچ مسولیتی در این خصوص نمیپذیرد و خریدار میتواند جهت دریافت اطلاعات دقیقتر به سایت اصلی سازنده کالا مراجعه نماید یا با کارشناسان فروش تماس حاصل نماید.
  • موبایل آروین به نمایندگی از خریدار مسئولیت تحویل سفارش به شرکت حمل و نقل و اخذ رسید را بر عهده دارد و پس از آن کلیه مسئولیت ها ( از قبیل تاخیر در ارسال، مفقودی بار، خسارتهای احتمالی و … ) بر عهده شرکت حمل و نقل میباشد و پیگیری موارد ذکر شده بر عهده خریدار میباشد.
  • در صورت لغو سفارش قبل از ارسال کالا توسط مشتری وجه سفارش حداکثر ظرف روز کار آینده به همان حسابی که وجه را پرداخت کرده است مسترد خواهد گردید.
  • کلیه اطلاعات شما از قبیل تلفن، ایمیل و هر نوع اطلاعات شخصی نزد ما محرمانه بوده و به هیچ عنوان به جز درخواست مقامات قضایی در اختیار مرجعی قرار نخواهد گرفت.

پرداخت در محل

پرداخت در محل شامل بیعانه میباشد که در صورت انصراف از خرید یا دریافت نکردن بسته ارسالی،مبلغ بیعانه عودت داده نمیشود.

 

شرایط مهلت تست 7 روز

  • تلفن همراه فقط 7 روز ضمانت تعویض دارند.(شکستگی، ضربه ،آب خوردگی،باتری و شارژر  و له شدگی کارتن تلفن همراه) و اشکال نرم افزاری و مشکلات شبکه شامل مهلت تست نمیباشد.
  • این فروشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به رجیستری گوشی ها با واردات (شرکتی و مسافری) پس از گذشت 48 ساعت را ندارد.
  • مسئولیت گوشی های باگارانتی فقط به عهده شرکت گارانتی کننده است.
  • فقط در صورت خرابی کالا مرجوعی داریم.

شرایط عودت کالا

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آروین موبایل خودداری کنید و جهت هماهنگی برای ارسال کالا با شماره 01344240621 تماس حاصل نمایید.
  • هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

گارانتی 18 ماهه آروین موبایل

 موارد زیر شامل گارانتی گوشی ۱۸ ماهه آروین موبایل نخواهد شد :

  • استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح یا خارج ساختن محصول از شکل عادی 
  • خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی و غیر استاندارد
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد و مراکز
  • شکستگی، اثرات ضربه و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی (حتی گوشی‌های ضدآب)
  • مخدوش کردن یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی ویا در محصول
  • لکه‌های سفید یا سیاه روی صفحه نمایش که بصورت کارخانه ای وجود دارد
  • نصب هرگونه نرم افزار مخرب و غیرمجاز روی دستگاه
  • به روز رسانی یا فلش کردن دستگاه یا ایرادات نرم افزاری
  • خرابی یا ایراد آداپتور، کابل و هندزفری داخل جعبه گوشی
  • باتری باد کرده

نکات قابل توجه:

  • همراه داشتن فاکتور گارانتی و جعبه دستگاه هنگام پذیرش الزامیست.
  • پذیرش دستگاه فقط بصورت ارسال پستی و بازه زمانی تعمیر تلفن همراه بین 7 الی 45 روز میباشد
  • خدمات نرم‌افزاری شامل گارانتی نمی‌باشد.

 

بازخوردها
    برگشت به بالا